Правила прийому

Заклад позашкільної освіти "Царичанський Будинок дитячої та юнацької творчості" організує роботу з вихованцями протягом календарного року. Структура навчального року, тривалість навчального тижня, занять, відпочинку між ними, інші форми організації освітнього процессу встановлюються закладом освіти у межах часу, передбаченого освітньою програмою. Навчальний рік починається у закладі освіти 1 вересня. Режим щоденної роботи встановлюється закладом освіти на основі рекомендацій центральних та місцевих органів виконавчої влади, у сфері управління яких він перебуває.У канікулярні, святкові та неробочідні заклад освітипрацює за окремим планом. Закладосвіти забезпечує безпечні умови навчання, виховання та праці. Залад освіти за потреби утворює інклюзивні групи та інші організаційні форми для навчання осіб з особливими освітніми потребами. 2.4. Закладосвіти проводить набір дітей з 6 до 18 років (вихованці, учні, слухачі). Комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань здійснюється у період з 1 по 15 вересня, який вважається робочим часом керівника гуртка, групи або іншого творчого об’єднання. Прийом може здійснюватись протягом навчального року (в міру закінчення комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань) за бажанням вихованців, учнів, слухачів і за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, як на загальній основі, так і за конкурсом, умови якого розробляються закладом. Для зарахування учнів до танцювального,туристсько-краєзнавчого гуртка необхідна довідка медичного закладу про відсутність у дітей протипоказань для занять у зазначених гуртках. 2.5.Навчально-виховний процесу закладі здійснюється диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей дітей та з урахуванням їх віковихособливостей. Залежно від специфіки діяльності творчих об’єднань, навчання проводиться від одного місяця до кількох років. 2.6. Педагогічний коллектив закладу освіти працює відповідно до розкладу занять, затвердженого директором. Короткі перерви між заняттями є робочим часом керівника гуртка, групи або іншого творчого об’єднання і визначаються режимом щоденної роботи закладу освіти. 2.7. Чисельний склад груп, у яких передбачається індивідуальне навчання, становить не більше 5 вихованців, учнів, слухачів. 2.8. Творчі об’єднання закладу освіти класифікуються за трьома рівнями: початковий рівень –гуртки, творчі об’єднання,діяльність яких спрямована на загальний розвиток вихованців, виявлення їх здібностей та обдарувань, прищеплення інтересу до творчої діяльності; основний рівень –гуртки, творчі об'єднання, які розвивають інтереси вихованців, дають їм знання, практичні уміння та навички, задовольняють потреби у професійній орієнтації; вищий рівень - гуртки, творчіоб'єднання за інтересами для здібних і обдарованихвихованців. Відповідно до рівня класифікації визначаються мета і перспективи діяльності гуртків, груп та інших творчих об'єднань, їх чисельний склад, обирається програма. 2.9. Заклад проводить інформаційно-методичну роботу, спрямовану на удосконалення програм, змісту і форм та методів діяльності гуртків, груп та інших об’єднань. 3. Учасники освітнього процесу 3.1.Учасниками освітнього процесу в закладі позашкільної освіти є: вихованці, учні, слухачі; директор; педагогічні працівники, спеціалісти, які залучені до освітнього процесу; батьки або особи, які їх замінюють. 3.2. Вихованці, учні, слухачі закладу освіти мають право на: здобуття позашкільної освіти відповідно до їх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів; добровільний вибір гуртка, об’єднання та виду діяльності; навчання у декількох гуртках, групах та інших творчих об’єднаннях закладу освіти; безпечні та нешкідливі умови навчання та праці; користування матеріально-технічною базою закладу освіти; участь у різних видах навчальної роботи, у конференціях, виставках, конкурсах та інших масових заходах; представлення в органах громадського самоврядування закладу освіти; вільне вираження поглядів, переконань; захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогів та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність; різні види морального та матеріального заохочення (подяка, грамота тощо). 3.3. Вихованці, учні, слухачі закладу освітизобов’язані: оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальний культурний рівень; дотримуватись морально-етичних норм; брати посильну участь у різних видах трудової діяльності; бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна; дотримуватись вимог Статуту, Правил внутрішнього розпорядку закладу освіти.
spacer