Методична робота

У 2022-2023 н.р. педагогічний колектив закладу продовжував роботу над підсумковим етапом науково-методичної проблеми «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи». Педколектив закладу спрямував свою діяльність на: 1. Збереження та розвиток мережі гуртків для забезпечення рівного доступу дітей та молоді з урахуванням їх особистих потреб до навчання, розвитку та самореалізації засобами позашкільної освіти. 2. Створення в закладі безпечних умов перебування учасників освітнього процесу під час дії режиму воєнного стану. 3. Проведення освітнього процесу в дистанційному режимі та відповідно до безпекової ситуації в форматі змішаного навчання. 4. Урізноманітнення напрямів позашкільної освіти, вдосконалення її організаційних форм, методів і засобів освітнього процесу та способів їх реалізації шляхом впровадження новітніх педагогічних технологій. 5. Реалізацію системи заходів щодо активізації національно-патріотичного виховання гуртківців, організацію виховного процесу в закладі на формування української ідентичності. 6. Підвищення рейтингових показників результативності участі педагогів закладу та їх вихованців в професійних, організаційно-масових та культурно-мистецьких заходах різних напрямків та рівнів. Організація науково-методичної роботи педагогічного колективу Царичанський Будинок дитячої та юнацької творчості: Модератор обласного онлайн семінару «Інноваційна вихована система в закладі освіти, як важливий фактор забезпечення якості позашкільної освіти» Дипломант обласної методичної виставки-конкурсу «Професійний розвиток педагога. Новітні методи викладання» Учасник Обласної виставки-конкурсу методичних розробок педагогічних працівників комплексних та художньо-естетичних закладів освіти. Педагогічні працівники є постійними учасниками Всеукраїнських онлайн нарад, що проводилися Міністерством освіти і науки України «Позашкільна освіта у воєнний та повоєнний час». Методична робота у 2022-2023 н.р. була спрямована на допомогу і забезпечення професійного зростання педагогів і їх творчого потенціалу та на реалізацію пріоритетних завдань: 1. Створення умов для формування інноваційної культури педагогів. 2. Створення умов для підвищення рівня професійної майстерності педагогів закладу через різні форми роботи; шляхом самоосвітньої діяльності; участі в обласних семінарах та заходах; здобуття вищої освіти. 3. Впровадження інноваційних та інтерактивних технологій в освітній процес закладу. Ефективно здійснювалася робота методичного об’єднання керівників гуртків, діяльність якого передбачала розгляд питань: формування ключових компетентностей засобами позашкільної освіти; вибір форм організації занять, як одна із форм успішного навчання вихованців; впровадження інформаційних технологій в освітній процес; формування здоров’язбережувальних комптетентностей здобувачів освіти як важлива складова роботи керівника гуртка. З метою підвищення науково-теоретичного і методичного рівня професійної діяльності педагогів, у закладі створена система заходів, які розробляються і реалізуються методичною службою. З метою сприяння мотивації керівників гуртків до самовдосконалення, формування професійних компетентностей педагога для здійснення постійного професійного розвитку, формування ключових компетентностей, сприяння формуванню комунікативних умінь та навичок методичної діяльності було проведено тренінг «Керівник творчого об’єднання: функції, ролі, модель» Важливим елементом методичної роботи у закладі є методичні заходи, які мають на меті підвищення якості освіти та професійної майстерності педагогів. Тематика проведених заходів: «Особливості підготовки здобувачів позашкільної освіти до туристичних змагань», тренінгове заняття «Психологічне благополуччя педагога», «Самоосвітня робота – ресурс розвитку професійної компетентності педагогів», методичний аукціон «Знай, вивчай, впроваджуй», інтелектуальна гра для керівників ТО «Термінологічна розминка» та інші. Виховна робота закладу була спрямована на забезпечення потреби особистості у творчій самореалізації. Інтелектуального, духовного і фізичного розвитку, підготовки до активної професійної та громадської діяльності вихованців, учнів, слухачів, створення сприятливих умов для соціального захисту та організації змістовного дозвілля вихованців. Основні напрямки, за якими проводилась робота це: - громадське виховання; - патріотичне виховання; - моральне та правове виховання; - виховання здорового способу життя; - превентивне виховання; - сімейно-родинне виховання; - сприяння творчому розвитку особистості; - трудове виховання; - екологічне виховання.
spacer